FC Liverpool
01.09.2012 - 15:59 Uhr
21.09.2012 - 19:57 Uhr
Quelle: www.guardian.co.uk
Liverpool's quest to produce the next Steven Gerrard is in safe hands
The Anfield academy is finally ready to bear fruit again, and Frank McParland is one of the reasons behind its success
ZitatThe Anfield academy is finally ready to bear fruit again, and Frank McParland is one of the reasons behind its success
To produce another Steven Gerrard is difficult because his mum and dad produced Steven Gerrard, not the coaches here,
:D
21.09.2012 - 20:56 Uhr
Quelle: www.telegraph.co.uk
Referee: Mark Halsey: Matches 1, R1 Y1.
.............................................................
Zitat von ManUtdBen:.............................................................
Ich mein gelesen zu haben, das Mark Halsey das Spiel pfeifen wird.
Ich jetzt auch ;)
Edit: 10% Off WE im Store .... warum keine 20 mehr ???!!! :ugly :angry
Dieser Beitrag wurde zuletzt von giorginho am 21.09.2012 um 21:16 Uhr bearbeitet
26.09.2012 - 11:29 Uhr
Quelle: www.liverpoolecho.co.uk
JEROME SINCLAIR could become the youngest player in Liverpool’s history tonight after being promoted to the first team squad for the Capital One Cup tie at West Brom.
The highly-rated striker, who only celebrated his 16th birthday last Thursday, will travel with the Reds to the Hawthorns.
Also erst mal happy birthday nachträglich, Jerome! Das wär natürlich ein Ding ... da wir eh davon ausgehen müssen, dass nicht das A-Team auf dem Platz stehen wird - schon allein aufgrund der Veletzungssituation ... wäre mein Wunsch, vielleicht auch nur für die Bank, die Namen Coady und Morgan zusätzlich zu lesen!
The highly-rated striker, who only celebrated his 16th birthday last Thursday, will travel with the Reds to the Hawthorns.
29.09.2012 - 00:08 Uhr
Quelle: www.liverpoolecho.co.uk
Stewart Downing and Jose Enrique told to fight to stay at Liverpool FC, or be sold in January
However, he didn't contribute either a goal or an assist in the league last season and has failed to impress the new manager so far. Rodgers insists there's an issue with his application, not his ability.
Nicht unrealistisch würd ich mal sagen. Bei Enrique siehts momentan wohl wirklich nicht gut aus.
However, he didn't contribute either a goal or an assist in the league last season and has failed to impress the new manager so far. Rodgers insists there's an issue with his application, not his ability.
02.10.2012 - 15:50 Uhr
Quelle: www.liverpoolfc.com
"I don't know quite what the problem is but I have been playing with a lot of pain," he explained. "I had an injection in my knee so hopefully that will settle it down and allow me to find my form again because it is difficult playing with pain."
nur der Vollständigkeit halber - El Toro ... hoffentlich bald wieder fit und so unterwegs, wie ich ihn nach seinem Wechsel zu uns kennengelernt habe!
08.10.2012 - 00:37 Uhr
Quelle: www.telegraph.co.uk
Replays showed the Uruguayan had not been touched by the Stoke City defenders, dropping to his knees in an appeal to win the spot kick.
Referee Lee Mason took no action at the time, but Pulis made his irritation clear after the game.
“Retrospective decisions are made on a Monday and Luis Suárez should be punished. The one in the penalty box was an embarrassment and how he wasn’t booked I don’t know,” said Pulis.
hmmmm .... gibt es dann nur eine Gelbe nachträglich oder wie gefordert eine Sperre? Schwalben im Nachhinein bestrafen ist mir nicht so geläufig, kennt jemand sowas? Ich meine, egal wie, an sich wär es in der Konsequenz richtig, ihn irgendwie für diesen Schwachsinn ne Quittung zu geben. Bei solchen Aktionen muss ich mich irgendwie immer Fremdschämen und da bin ich bestimmt nicht der Einzige LFC Anhänger, dem das so geht. Manchmal ist es echt ein wenig viel Wahnsinn für das bisschen Genie, was in Luis steckt! Referee Lee Mason took no action at the time, but Pulis made his irritation clear after the game.
“Retrospective decisions are made on a Monday and Luis Suárez should be punished. The one in the penalty box was an embarrassment and how he wasn’t booked I don’t know,” said Pulis.
Edit: das Interview zum Topic: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19865182
Dieser Beitrag wurde zuletzt von giorginho am 08.10.2012 um 00:50 Uhr bearbeitet
10.10.2012 - 21:11 Uhr
Quelle: soccernet.espn.go.com
Christian Eriksen has said he is flattered to be linked with Liverpool but is not thinking about leaving Ajax.
Eriksen, 20, has long been touted for a move away from Ajax and there has been speculation suggesting Liverpool could look to sign him as a successor to Steven Gerrard in the attacking midfield role.
Asked about the Liverpool link, he told Tipsbladet: "It's very nice that one of the big clubs is looking at me. It's very special, but I haven't been thinking about moving clubs at all."
Zitat von Kleeblattsvw:Eriksen, 20, has long been touted for a move away from Ajax and there has been speculation suggesting Liverpool could look to sign him as a successor to Steven Gerrard in the attacking midfield role.
Asked about the Liverpool link, he told Tipsbladet: "It's very nice that one of the big clubs is looking at me. It's very special, but I haven't been thinking about moving clubs at all."
Ihr scheint aktuell der favorisierte Verein von Ajax' Eriksen zu sein. Dass er sich aktuell sehr mit seiner Zukunft beschäftigt, sieht man auch an seinen Leistungen..
Der Wechsel muss ja unmittelbar bevor stehen, wenn er, angesprochen auf Liverpool, die Höflichkeitsfloskel "Es ist fein, wenn einer der großen Klubs interesse hat" ausspricht. Was soll er sonst sagen? Hat man schon 100 Mal gehört. Ebenso wie "Das ist besonders, aber ich habe noch nicht einmal an einen Wechsel gedacht." Ne, klar...sicher nicht. That's Business.
11.10.2012 - 08:24 Uhr
Quelle: www.voetbalprimeur.nl
Ajax-middenvelder Christian Eriksen is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in Amsterdam. De Deen (20) staat naar verluidt in de belangstelling van het Engelse Liverpool en sluit een overgang in de zomer van 2013 niet uit.
"Het is fijn wanneer grote clubs interesse tonen", vertelt Eriksen aan Tipsbladet. "Voor mij is het speciaal, maar op dit moment denk ik niet aan een transfer. Het is van belang hoe dit seizoen zich gaat ontwikkelen."
De Ajacied heeft ondanks zijn leeftijd al de nodige ervaring opgedaan. Eriksen won diverse prijzen met Ajax, waaronder twee landstitels. Zijn 26 interlands voor Denemarken verdeelde hij onder meer onder het WK 2010 en het EK 2012.
Eriksen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014.
Also ich bin ja nicht soooooooo bewandert mit dem Niederländischen, allerdings bin ich der Meinung, dass man auch hier lesen kann, was bereits einige erwähnt haben und zwar, dass Eriksen sich natürlich über das Interesse freut ( 08/15-Floskel ) aber momentan nicht über einen Wechsel nachdenkt. "Het is fijn wanneer grote clubs interesse tonen", vertelt Eriksen aan Tipsbladet. "Voor mij is het speciaal, maar op dit moment denk ik niet aan een transfer. Het is van belang hoe dit seizoen zich gaat ontwikkelen."
De Ajacied heeft ondanks zijn leeftijd al de nodige ervaring opgedaan. Eriksen won diverse prijzen met Ajax, waaronder twee landstitels. Zijn 26 interlands voor Denemarken verdeelde hij onder meer onder het WK 2010 en het EK 2012.
Eriksen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014.
Und da dieser Artikel deine Quelle war @Kleeblattsvw, würde mich deine präzise Interpretation sehr interessieren! Oder hast du deine Aussage nur anhand der Überschrift fest gemacht?
11.10.2012 - 11:28 Uhr
Quelle: www.mirror.co.uk
This one is a variation on a technique used by Sir Alex Ferguson after Manchester United won their first league title for 26 years in the 1992-93 season.
Fergie told his squad that he'd put the names of three players that would let them down the following season into an envelope as a means of making his squad deal with success. He admitted in his biography that there actually was no envelope.
Zitat von YNWA19:Fergie told his squad that he'd put the names of three players that would let them down the following season into an envelope as a means of making his squad deal with success. He admitted in his biography that there actually was no envelope.
Rodgers is ja schon ein sehr eigener Kerl. Schreibt da tatsächlich 3 Namen in Umschläge von denen er denkt, dass sie uns hängen lassen. Find ich sehr eigenartig.
Zu sehen übrigens in Episode 4.
Die Umschläge sind bei uns da ... ob Namen drin stehen ... tzzz tzzz - ne Meisterschaft wär aber noch ganz nett dazu ;)
Dieser Beitrag wurde zuletzt von giorginho am 11.10.2012 um 11:31 Uhr bearbeitet
11.10.2012 - 20:02 Uhr
Quelle: www.mirror.co.uk
However, Comolli is taking Liverpool to an industrial tribunal - with that hearing about to start on Thursdaday - as he seeks a larger pay-off.
Und sonst gehts ihm noch ganz gut.
Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?
Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
Diesen Beitrag alarmieren
Lesezeichen
Abonnierte Threads
Guter Beitrag
Guter Beitrag
Guter Beitrag
Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.