Liverpool F.C. - Poetry in motion Liverpool F.C. - Poetry in motion
deadline-day banner

FC Liverpool

12.07.2013 - 10:01 Uhr
FC Liverpool |#21
07.08.2013 - 21:28 Uhr
Luis Suarez's Liverpool contract "does not say the club HAS to sell" confirms players' union chief Gordon Taylor

PFA are trying to sort out that £40m trigger-clause business - but warn transfer window could slam shut on everyone's fingers
...

Ua, laut Tony B wollten wir eigentlich Skrtel gehen lassen, aber aufgrund Barca's Interesse an Agger will man ihn wohl lieber doch halten..

•     •     •

The best there is, the best there was and the best there ever will be.#SG8

'Wenn ich United-Fan wäre, würd ich mir sowieso jeden Tag beim aufstehen eine in die Goschn haun.' - shek7

Dieser Beitrag wurde zuletzt von YNWA19 am 07.08.2013 um 21:30 Uhr bearbeitet
FC Liverpool |#22
07.08.2013 - 23:11 Uhr
Barcelona try to land Daniel Agger from Barcelona and David Luiz from Chelsea
Liverpool must resist another approach for defender Daniel Agger from Liverpool, with the Dane now a prime target for the Spanish champions.

There is some concern that Barcelona will be able to tempt Agger from Anfield, however, so much so that Martin Skrtel has been told he can forget about leaving in the immediate future.
Joa, damit hat sich ein Skrtel Abgang wohl erledigt :/:

•     •     •

'Wenn ich United-Fan wäre, würd ich mir sowieso jeden Tag beim aufstehen eine in die Goschn haun.' - shek7

FC Liverpool |#23
09.08.2013 - 12:36 Uhr
Cissokho: I want to join Reds

Left back says he has agreed personal terms as he wants for transfer to be finalised
Cissokho sagt er ist sich mit uns einig, es hängt von den Klubs ab ob er kommt - wir möchten mit Kaufoption leihen, Valencia gleich verkaufen. Sofern es diese Woche nicht mehr passiert dann wohl gar nicht mehr.

•     •     •

Dieser Beitrag wurde zuletzt von YNWA19 am 09.08.2013 um 12:36 Uhr bearbeitet
FC Liverpool |#24
09.08.2013 - 13:51 Uhr
Raheem Sterling charged with common assault and spends night in cells

• Liverpool winger held in custody by police after incident
• 18-year-old appears at magistrates court on Friday
Raheem war die Nacht im Knast und muss nun vor Gericht aussagen.

Meine Güte..

•     •     •

FC Liverpool |#25
11.08.2013 - 17:02 Uhr
Liverpool plotting move for Derby wonderkid Will Hughes - to groom him as next Steven Gerrard
11 Aug 2013 12:00

Rodgers is hot on the trail of the young Ram who has been attracting big interest, headed by Manchester City and Arsenal
Liverpool boss Brendan Rodgers wants Derby County midfield marvel Will Hughes - to groom him as the next Steven Gerrard, writes Alan Nixon in the Sunday People.

Rodgers is hot on the trail of the young Ram who has been starring in the Championship and attracting big interest, headed by Manchester City and Arsenal.

Derby want at least £7 million for home-grown Hughes but could be open to a sale and loan back deal with one of the big clubs.

Rodgers's spies have been homing in on Hughes and could strike a deal with Nigel Clough's side shortly, but they are also happy to leave him at Pride Park to play.

Liverpool have found it hard to land top big-name targets this summer - but Rodgers has collected bargain players he can work with.

But landing Hughes - one of the most wanted young English players around - would be a huge statement.

Gerrard has ruled Liverpool's midfield for over a decade but Rodgers will have to find his long-term successor and Hughes's displays suggest he could be the man.

Pale-faced, blond-haired Hughes has dazzled with his skills, backed by football intelligence that marks him out ahead of his peers.

Derby chief Clough knows Hughes is destined for the top and a sale would help him build up his squad - but ideally keep the youngster for another season.
Laut dem Mirror hat Liverpool Interesse an Derbys Will Hughes.

•     •     •

Lieblingsvereine: KSC, Chelsea, Sevilla, Derby County.
FC Liverpool |#26
14.08.2013 - 11:27 Uhr
Gerüchte: Liverpool und Tottenham an Anzhi-Star Willian dran

©unbekannt
In der letzten Winter-Transferperiode sorgte Anzhi Makhachkala mit dem 35-Millionen-Transfer von Shakhtar-Donetsk-Star Willian (Foto) für einen Paukenschlag. Knapp acht Monate später steht der clubinterne Rekordtransfer und Großverdiener offenbar vor seinem Abschied aus Russland, da Anzhi das Gehaltsgefüge drastisch senken wolle. Laut englischen Medienberichten buhlen der FC Liverpool und Tottenham Hotspur um die Dienste des 25-jährigen Offensiv-Spielers.

+++Willians Karriere auf einen Blick+++

Demnach stellen die Liverpool-Bosse Coach Brendan Rodgers das nötige Kleingeld zur Verfügung, um sich noch in diesem Sommer mit einem „Königs-Transfer“ zu verstärken. Nachdem die Reds bereits bei Henrikh Mkhitaryan das Nachsehen hatten, der für 27,5 Millionen Euro zum BVB wechselte, soll Willian (Marktwert: 30 Mio. Euro) nun an die Anfield Road geholt werden.

Auch Liga-Rivale Tottenham ist laut der englischen Tageszeitung „Mirror“ an Willian interessiert. Hotspurs-Coach André Villas-Boas wollte den Brasilianer bereits während seiner Zeit auf der Chelsea-Bank nach London holen – der Transfer scheiterte jedoch an Donetsks Ablöseforderungen. Gesetzt den Fall, dass Gareth Bale Tottenham verlässt, hätte Villas-Boas in Person von Willian adäquaten Ersatz für die Offensive.
das wär doch geil.... was haltet ihr davon - ist da was dran?
FC Liverpool |#27
14.08.2013 - 14:43 Uhr
Quelle: www.blick.ch
Und plötzlich will er doch bleiben! Luis Suarez (26) sagt, dass er wegen den Fans weiter für Liverpool spielen wird.
Hahaha

Die Quelle ist zwar nicht die beste, aber so könnts kommen.
FC Liverpool |#28
16.08.2013 - 11:17 Uhr
Youth football's NextGen Series will be suspended for one season after the competition was unable to secure any definite funding.
The continental tournament - which since its inception in 2011 has featured the Under 20 teams of the biggest clubs in Europe - has helped in the development of many young players.
Erst mal ein Jahr keine Nextgen Spiele ... schade eigentlich und hoffentlich nicht der Anfang vom Ende dieses Wettbewerbs.

•     •     •

"Don't know whether I said the right things but I tried to! I have got to get used to it but I have said this before, what appears in cold print isn't necessarily what you actually say." - Joe Fagan

Liverpool FC - never lost an away match at Anfield ... Form is temporary - History is permanent
FC Liverpool |#29
16.08.2013 - 14:36 Uhr
Luis Suárez apologises to Liverpool as he resumes squad training

• Liverpool forward understood to have said sorry to team-mates
• Suárez had criticised club's stance over clause in contract
Ich mag ihn ja eigentlich eher nimmer sehn, aber Rodgers und FSG haben das schon ziemlich gut hingekriegt.

•     •     •

FC Liverpool |#30
19.08.2013 - 11:04 Uhr
The ECHO understands Liverpool have also renewed their pursuit of Sporting Lisbon centre-back Tiago Ilori.
.....
The Reds were represented at Sporting’s game against Arouca yesterday and further discussions were held with the young defender’s representatives
am Rande der Willian Geschichte ist im Echo die Rede von erneuten Gesprächen zwecks Ilori.

•     •     •

"Don't know whether I said the right things but I tried to! I have got to get used to it but I have said this before, what appears in cold print isn't necessarily what you actually say." - Joe Fagan

Liverpool FC - never lost an away match at Anfield ... Form is temporary - History is permanent
  Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?

Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
  Diesen Beitrag alarmieren
  Lesezeichen
  Abonnierte Threads
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.
Widerruf Tracking & Cookies

Du hast erfolgreich deine Einwilligung in die Nutzung unseres Angebots mit Tracking und Cookies widerrufen. Damit entfallen alle Einwilligungen, die du zuvor über den (Cookie-) Einwilligungsbanner bzw. über den Privacy-Manager erteilt hast. Du kannst dich jetzt erneut zwischen dem Pur-Abo und der Nutzung mit Tracking und Cookies entscheiden. Bitte beachte, dass dieser Widerruf aus technischen Gründen keine Wirksamkeit für sonstige Einwilligungen (z.B. in den Empfang von Newslettern) entfalten kann. Bitte wende dich diesbezüglich an datenschutz@transfermarkt.de.